18.12.11

ebru güzelmeme, abdurrezzak kıllıbacak, japon döneri ve yalancı medya

bu akşam haberleri izlerken farkettim ki, türk medyasının nasıl bi gaz verme olayı varsa artık, nasıl bi şişiriyolarsa haberleri hayran oldum. sırf haber olsun diye varolmayan istatistiklere dayandırarak ister yeni çıkan bi albüm, isterse bi yemek olsun, her şeye rekor kırdırtıyo adamlar.

'çiçeği burnunda popçu abdurrezzak kıllıbacak'ın almanca albümü avrupa'da rekorlar kırdı !!1!bir!! diye girerler mesela habere... nerde ne rekoru kırmış, ne kadar satmış, kim satın almış, ne konseri vermiş anasını satıyım bu adam ? bi türlü söylenmez haberde. ama sanırsın ki yeni nesil zeki müren olucak adam. bi daha ismi bile duyulmaz.

yok efendim 'podyumların gözde ismi ebru güzelmeme'nin arkasından amerika'da tüm mayo firmaları koşuyomuş.. ebru güzelmeme'nin baldır ve bacaklarını şöyle 3-4 dakika izleriz. hangi firmalar koşarmış, kimler kovalarmış, bilemen hacı ! söylemezler.


'döner japonya'da yok satıyo!' gibi bi bomba patlatırlar bi de mesela. hatta bazen o kadar cıvıtırlar ki istanbul bakırköy'den dönerci görüntülerini nerelerinden uydurdukları belli haberlerini desteklemek için yeterli görürler.

yani her şeyimiz 'rekor kırıyo !', 'taş çatlatıyo !' , 'yok satıyo !'sa neden o ülkelerin insanlarına sorunca kimse duymamış olur bunu lan ? misal sırf döner için japonya'ya giderim ben, o sorun değil.


(hayır yani aynı bombalama olayını ben de kullanmak istiyorum gerçekten işe yarıyosa.. 'avrupa asortikpipi'nin peşinden koşuyo, tüm dünya kızları asortikpipi'nin sevgilisi olmak istiyo, ne diyosa rekor kırıyo, tüm dünyaca ünlü futbol kulüpleri transfer etmek istiyo !)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder